Sunday, 4 March 2018

[Global] Lelaki Ini Cuba Spa Ikan Kali Pertama, Tetapi Semua Ikan Mati Saat Dia Mencelupkan Kakinya. Rupanya Ini Puncanya

Rawatan ikan terapi alias lebih dikenali sebagai terapi spa ikan merupakan rawatan yg dilakukan pada kaki dimana kalian akan meletakkan kaki di dalam kolam yg berisi ikan. Ratusan ikan-ikan kecil itu akan menggigit serta menghapus sel-sel kulit mati.
Terbaru, seorang lelaki telah berkunjung ke suatu spa ikan tetapi akhirnya membunuh semua ikan yg berada di dalam kolam itu. Lebih mengejutkan, ikan-ikan tersebut mati dikarenakan kaki dirinya yg sangat berbau busuk.
Kejadian lucu ini berlaku di Beijing, China dimana lelaki ini telah bekerja di suatu syarikat IT selagi 10 tahun. Namun kerana terlalu sibuk dengan kehidupan seharian, dirinya tak memiliki masa untuk dirinya sendiri.
Wong, 35 tahun yg tetap membujang telah diperkenalkan oleh seorang wanita oleh ibu-bapanya. Jadi pada malam Tahun Baru yg lalu, dirinya serta wanita itu telah meluangkan masa bersama-sama.
Wanita itu telah mengundang dirinya untuk melakukan rawatan spa ikan melainkan Wong semakin mencari argumen untuk tak berangkat ke sana tetapi akhirnya berjaya dipujuk oleh wanita tersebut.
Apabila berakhir rawatan, pemilik spa terkejut menonton semua ikan telah terapung mati di dalam kolam. Yakin bahawa Wong sengaja meracuni ikan-ikan spanya, pemilik spa menuntut dirinya untuk membayar balik kerugian itu. Lalu kedua-dua pihak bertengkar sebelum Wong mendedahkan punca sebenar kematian ikan-ikan itu.
Wong membahas bahawa dikarenakan selalu hariannya yg terlalu sibuk, dirinya tak membilas kaki dengan bersih selagi 10 tahun serta aroma basi kakinya penyebab mutlak kejadian itu berlaku.
Sibuk-sibuk juga, kebersihan jangan lupa jaga. Nasib baik lah wanita itu tetap setia dengan si Wong ni. Kalau korang mampu ke nak teruskan kekerabatan dengan orang-orang macam ini?
Kredit: infomalaya

0 komentar

Post a Comment