Monday, 19 February 2018

Kepala ular ini dimakan sengkenit, lihat wajah ular ini selepas dicabut kasihan sangat!

Ada kemungkinan gambar ini membuatkan ramai berdiri bulu roma. Sungguh mengerikan melihat proses mencabut kutu sengkenit di kepala ular ini.
Bukan sahaja manusia terdedah dengan kutu, ular pun boleh terdedah dengan kutu. Sungguh menakutkan! Berdiri bulu roma tengok lama-lama.
Jom tengok gambar penuh di bawah!

Mesti ada dikalangan kita yang geram bila tengok kutu2 yang menggigit kepala ular tersebut. Rasa macam nak cabut sendiri je kan hehe cuba tag rakan2 anda apa reaksi mereka melihat gambar ni semua.
Gambar di bawah juga menunjukkan beberapa haiwan atau binatang yang digigit kutu berkenaan :

0 komentar

Post a Comment