Thursday, 11 January 2018

[8 Foto] Cikgu VIRAL Yang Paling Cantik 2018, Serius Cantik Kacuk Melayu Vietnam!


Hari tu viral berkenaan dengan mak guard yg cantik kat sekolah, cikgu cantik kat sekolah lah tapi tu kat Malaysia, kali korang kena tengok pulak cikgu cantik versi Vietnam! Laju je korang kalau bab – bab cikgu cantik kan, hahaha Nah laya cikgu suraya,heheehe
#1
Baru baru ini masa mimin ke sekolah mengambil adik, mimin sempat berkenalan dengan seorang guru yg memberi buku teks kepada murid murid. setelah melihat facebook guru ini , dia pernah mendapat anugerah wanita tercantik 2017 . So tahun ni dia mengajar di salah sebuah sekolah rendah di KL. Cikgu yang hanya mahu di kenali sebagai cikgu Suraya beeketurunan kacukan cina melayu vietNam. Harap lepas ni abah – abah rajin nak pergi hantar anak ke sekolah la yerr.
jom kita tgok beberapa gambar cikgu suraya 2018.
#2
#3
#4
#5
#6
#7
#8
sumber - ceritapress

0 komentar

Post a Comment